Blue Melody - Lisa & Mario

Chartreux-Karthauzi cicák vagyunk, a blog rólunk szól. Benkő Zsuzsi tenyészetében láttuk meg a napvilágot, aki második anyukaként gondoskodott kis családunkról. Most már viszont az új gazdival lakunk, aki nagyon jó fej. :)

Címkék

isabelle (12) léna (16) lily (16) lisa (115) mario (102) maya (24) meryl (23) morris (21) mozart (19) muumi (6)

Lisa - 8 hét - 8 weeks (2011-04-12)

2011.09.19. 11:42 HoGA

Bizony bizony, már 2 hónaposak vagyunk... Nagyon gyorsan telik az idő. :)
We are certainly 2 months old... The time goes very fast. :)

Voltunk a doki bácsinál is. Nem szeretem... Megfogott és valamivel megszúrt. Utána meg el voltam bágyadva... Utóbb kiderült, hogy csak megkaptuk az első oltásunkat. Ami nem tudom, hogy mire jó, de megkaptuk. :)
We went to see the vet. I don't like him... He grabbed me and twinged me with something. Afterwards I became languided... It turned out later that we got our first vaccination. I don't know what it is good for, but we got it. :)

Persze az utazás sem volt rossz, lehetett aludni és pihenni közben. :) Én ugyanis olyan pihizős vagyok. Ami egy jó dolog és én szeretem a jó dolgokat. :)
Of cource travelling wasn't so bad, we could sleep and have some rest. :) I like to be idle. Which is a good thing and I like good things. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisa, Lily

 

Lisa, Lily

 

Lisa, Lily

 

Lisa, Lily

 

Lisa, Lily

 

Lily

 

Lily

 

Lily

 

Lily

 

Lily

 

Lily

 

Lisa, Léna

 

Léna

 

Léna

 

Léna

 

Léna

 

Léna

 

Léna, Lily

 

Léna, Lily

 

Léna, Lily

 

Léna, Lily

 

Léna, Lily

 

Léna, Isabelle

 

Isabelle

 

 

 

komment

Címkék: lily lisa isabelle léna

süti beállítások módosítása