Blue Melody - Lisa & Mario

Chartreux-Karthauzi cicák vagyunk, a blog rólunk szól. Benkő Zsuzsi tenyészetében láttuk meg a napvilágot, aki második anyukaként gondoskodott kis családunkról. Most már viszont az új gazdival lakunk, aki nagyon jó fej. :)

Címkék

isabelle (12) léna (16) lily (16) lisa (115) mario (102) maya (24) meryl (23) morris (21) mozart (19) muumi (6)

Lisa - Első napok (IX.) 14 hét - First days (IX.) 14 weeks (2011-05-25)

2011.09.25. 11:08 HoGA

Miután a gazdi megint manikűröst játszott (és megint védtelen lettem) és megmért (1980 gramm, már majdnem 2 kiló vagyok...), gondoltam megfejtem ezt a keresztrejtvényt.
Master was playing manicurist again (and I got unprotected again) and measure me (1980 gramms, almost 2 kilogramms...), I thought I'll solve this crossword.

A tollat már meg is szereztem hozzá...
I've already captured the pen for it...

 

Nem biztos, hogy ez jó lesz... I'm not sure, that this one is going to be good...

 

...kérek egy másikat! ...give me an other one!

 

Kiderült, hogy nem vagyok olyan jó a rejtvényfejtésben... Viszont így van időm tisztálkodni. It turned out that I'm not that good in puzzle solving... At least I have enough time to clean up.

 

Hát te meg mit csinálsz??? What are you doing???

 

Nem kérek még egy fotót... No more pictures please...

 

Húúú, ez fincsi... :) This is sooo goood... :)

 

komment

Címkék: lisa

süti beállítások módosítása