Blue Melody - Lisa & Mario

Chartreux-Karthauzi cicák vagyunk, a blog rólunk szól. Benkő Zsuzsi tenyészetében láttuk meg a napvilágot, aki második anyukaként gondoskodott kis családunkról. Most már viszont az új gazdival lakunk, aki nagyon jó fej. :)

Címkék

isabelle (12) léna (16) lily (16) lisa (115) mario (102) maya (24) meryl (23) morris (21) mozart (19) muumi (6)

Lisa - Első napok (II.) 13 hét - First days (II.) 13 weeks (2011-05-14)

2011.09.25. 06:48 HoGA

Felfedeztem egy új szobát... Azt mondta a gazdi, hogy az a hálószoba, de nekem inkább egy nagy játszószobának tűnt. Lehetett benne rohangálni, kúszni, növényt vizsgálni. Persze a gazdi inkább aludni szeretett volna, de attól én még körbenéztem mindenhol. :)
I discovered a new room... Master says it's the bedroom, but for me it's a big playroom. You can run around, creep and check some plants in it. Of course master wanted to sleep, but instead I cheked around everywhere. :)

A reggelimben volt egy meglepetés is, állítólag vitamin, de szerintem csak egy jó ízű bogyó volt.
I found a suprise in my breakfast, allegedly it's a vitamine, but I think it's just a good tasting piece.

Reggel kaptam egy új játékot is. Van rajta egy kisegér és alig lehet elkapni.
This morning I got a new toys as well. It has a small mouse on it and it's very hard to catch.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KukucsPeek-a-boo

 

Ne gonoszkodj, mert morci leszek.Don't be catty or I'll be shirty.

 

Rövid pihenő.Short break.

 

Hát ott meg mi van???What's there???

 

Itt is pihenünk egy kicsitLet's rest a litle bit here

 

Lehet, hogy nem is egy kicsit...Maybe a little bit more...

 

komment

Címkék: lisa

süti beállítások módosítása